Vila SMERALDO

Lokacija:  vila se nalazi u Nea Vrasni, udaljena oko 150m od plaže i 300m od Asprovalte. 
Vila Smeraldo je nedavno sagrađena, moderne arhitekture, koja je izdvaja od ostalih vila i čini je jednom od najlepših vila u Nea Vrasni. Ovu vilu posebno čini besprekorno uredjeno dvorište sa prelepom fontanom, pored koje se nalazi letnjikovac sa garniturom za sedenje, gde ćete moći sa porodicom ili prijateljima provesti deo dana. Komforni studiji su stilski uređeni, gde se i o najmanjim detaljima vodilo računa. Ova vila zadovoljiće ukuse i najprobirljivijih gostiju. Poseduje recepciju, toalet i zajedničku prostoriju za odlaganje stavri na dan smene. Moguće je parkiranje automobila u ulici ispred vile ili na proširenju koje se nalazi preko puta vile. 
Tip smeštaja:
1/2 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja i jedan bračni ležaj.
1/3 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja, jedan bračni i jedan običan ležaj.
1/4 studio – u jednoj prostoriji čajna kuhinja i sa dva bračna ležaja.
 
U pojedinim slučajevima moguća su odstupanja mera ležaja od našeg standarda. 
Grčki standard za normalni ležaj je 185cm-200cm sa 75-90cm, a bračni ležaj (dve osobe) 185–200cm sa 120–155cm.
 
Korišćenje klima uređaja i WI-FI interneta – BESPLATNO.
 
GPS  KOORDINATE: 40°42’41.4″N 23°42’08.9″E
 

Vaše letovanje 2025 može da počne!

 
 
 
 

SOPSTVENI PREVOZ:
1.dan. Dolazak na destinaciju. Smeštaj posle 14:00 časova u određeni tip smeštaja prema uplaćenoj rezervaciji.
2.dan. – predposlednji dan. Boravak u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
Poslednji dan. Napuštanje  apartmana/studija  najkasnije do 09:00 časova.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
– smeštaj u odabranoj vili na bazi najma studija/apartmana za odabrani broj noćenja,
– usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji,
– troškove organizacije i realizacije aranžmana.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
-klimatsku taksu, koja se plaća na licu mesta, tokom cele godine i zavisi od kategorizacije smeštajnog objekta. U periodu od marta do oktobra ona iznosi: studiji i apartmani: 2 eur po sobi po noći, hoteli 1-2 zvezdice: 2 eur po sobi po noći, hoteli 3 zvezdice: 5 eur po sobi po noći, hoteli 4 zvezdice: 10 eur po sobi po noći, hoteli 5 zvezdica: 15 eur po sobi po noći (iznos takse je podložna promeni).
– međunarodno zdravstveno putno osiguranje. Informacije o iznosu osiguranja dobijaju se u agenciji. Iznos zavisi od dužine boravaka i vrste osiguranja (individualno ili porodično),
– održavanje higijene u apartmanima za vreme boravka, kao i sredstva za higijenu,
-usluge za koje je predviđena doplata na licu mesta (npr.korišćenje klime uređaja u cenovniku je navedeno kod svake vile da li je korišćenje klima uređaja besplatno ili je uz doplatu…),
– fakultativne izlete,
– individualne troškove.  

 AUTOBUSKI PREVOZ:
1. Dan Polazak iz Beograda u večernjim časovima. Tačno vreme i mesto polaska biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja. Noćna vožnja kroz Srbiju i Makedoniju prema Grčkoj sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti.
2. Dan – Dolazak na destinaciju jutarnjim časovima. Smeštaj posle 14:00 časova u određeni tip smeštaja prema uplaćenoj rezervaciji.
3. – 11. Dan – Boravak u izabranom smeštaju na bazi odabrane usluge.
12. Dan – Napuštanje smeštaja najkasnije do 09:00 časova. Slobodno vreme. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).  Vožnja kroz Grčku i Makedoniju prema Srbiji.
13. Dan – Dolazak u Beograd u jutarnjim časovima.
Napomena: polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datum iz tabele. Proveriti jedan dan pre putovanja tačno mesto sastanka i vreme polaska autobusa.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA:
– smeštaj u odabranoj vili na bazi najma studija/apartmana za odabrani broj noćenja,
– autobuski prevoz samo  za paket aranžmane (u smenama sa zvezdicom iz tabele),
– usluge licenciranog pratioca grupe,
– usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera na destinaciji,
– troškove organizacije i realizacije aranžmana.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– autobuski prevoz za aranžmane na bazi najma (osim za paket aranžmane u smenama sa zvezdicom),
–klimatsku taksu, koja se plaća na licu mesta, tokom cele godine i zavisi od kategorizacije smeštajnog objekta. U periodu od marta do oktobra ona iznosi: studiji i apartmani: 2 eur po sobi po noći, hoteli 1-2 zvezdice: 2 eur po sobi po noći, hoteli 3 zvezdice: 5 eur po sobi po noći, hoteli 4 zvezdice: 10 eur po sobi po noći, hoteli 5 zvezdica: 15 eur po sobi po noći (iznos takse je podložna promeni).
– međunarodno zdravstveno putno osiguranje. Informacije o iznosu osiguranja dobijaju se u agenciji. Iznos zavisi od dužine boravaka i vrste osiguranja (individualno ili porodično),
– održavanje higijene u apartmanima za vreme boravka, kao i sredstva za higijenu,
-usluge za koje je predviđena doplata na licu mesta (npr.korišćenje klime uređaja u cenovniku je navedeno kod svake vile da li je korišćenje klima uređaja besplatno ili je uz doplatu…),
– fakultativne izlete,
– individualne troškove.

NAPOMENE ZA AUTOBUSKI PREVOZ:
• Za putnike koji putuju autobuskim prevozom, polazak je dan ranije u odnosu na datum iz tabele.
• Putnik je dužan da se lično informiše u agenciji o mestu i vremenu polaska, dva dana pred put.
• Putnik je u obavezi da na dogovorenom mestu polaska bude 30 minuta pre ugovorenog vremena polaska.
• PRTLJAG: U interesu komfora svih putnika u autobusu, (u odlasku i povratku), prtljag je ograničen na 1 kofer do 25 kg (kofer standardnih dimenzija), jedan ručni prtljag do 4 kg po osobi i rasklopiva dečja kolica. U slučaju mogućnosti da prevoznik može da primi i dodatni prtljag, isti će biti naplaćen 30 eura po prtljagu, na licu mesta u lokalnoj valuti. U slučaju da prevoznik ne može da primi dodatni prtljag, putnik je dužan da o svom trošku, sam organizuje nakadni transport viška prtljaga i stvari koje nisu za ličnu upotrebu.
• Tokom sezone, moguća je promena mesta i vremena polaska.
• Dete od 0-10 godina starosti mora imati svoje sedište (ne može se prevoziti u krilu).
• Mogućnost transfera iz Novog Sada (za realizaciju transfera minimalan broj putnika je 4, za manji broj putnika postoji mogućnost realizacije transfera uz korekciju cene) :
• Transferi do i od Beograda mogu biti realizovani mini-busom, kombijem ili putničkim automobilom.
• Agencija pravi raspored sedenja uzimajući ravnopravno u obzir: vreme uplate aranžmana kao i starost putnika (stara lica ili porodice sa decom).
• Organizator putovanja ne garantuje poziciju sedišta u autobusu ukoliko to nije predviđeno i uplaćeno prema cenovniku kao mogućnost dodatne usluge i doplate.
• Organizator putovanja će putnicima odrediti bilo koje sedište i sprat u autobusu, bez obzira na eventualno usmeno date napomene. Naknadne izmene nisu moguce. Putnik će prihvatiti sedište koje mu agencija dodeli.
• Broj putnika po smenama može se značajno razlikovati. Organizator se ne obavezuje da će prevoz u povratku izvršiti istim prevoznim sredstvom i na istim sedištima kao u odlasku. U slučaju nedovoljnog broja prijavljanih putnika agencija zadržava pravo da pojedine polaske organizuje u saradnji sa drugom agencijom ili manjim prevoznim sredstvom od autobusa.
• Prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta nije obaveza Organizatora putovanja. Autobus po dolasku u letovalište staje što je moguće bliže smeštajnom objektu. Putnici su dužni svoj prtljag preneti do smeštaja.
• Organizator ima pravo da za prevoz angažuje sve tipove turističkih autobusa koji ispunjavaju uslove predviđene propisima (mini bus, autobus ili double decker), kao i druga prevozna sredstva ako to okolnosti uslovljavaju. Broj sedišta i razmak između njih zavisi od tehničke specifikacije autobusa (marke i tipa autobusa) i registrovan je u dozvoli te Organizator na to ne može da utiče.
• Iskrcaj putnika i broj mesta iskrcaja putnika pre konačnog mesta odredišta (npr. usputna letovališta i hoteli udaljena od glavne maršrute do 20 kilometara) su u isključivoj nadležnosti agencije i ona nema obavezu obaveštavanja putnika o tome (broju iskrcaja).
• U slučaju dodatnog transfera autobusom ili manjim vozilom moguće je čekanje do stodvadeset minuta. I u polasku, kao i dolasku na destinaiju i sa destinacije može doći do kašnjenja zbog različitih razloga (gužva na putu, kvar, velike količine prtljaga koji je potrebno smestiti u boks autobusa…).
• Ovakav vid prevoza nije linijski, sa utvrđenim striktnim redom vožnje, jer zavisi od velikog broja faktora. Procene trajanja putovanja i dolaska na destinaciju, kao i brzina vožnje su vrlo subjektivne procene vozača i vodiča i ne mogu biti predmet prigovora.
• Mesto izlaska iz autobusa na destinaciji je i mesto polaska za Srbiju.
• Minimum na autobuskom prevozu da bi došlo do realizacije puta je 40 putnika, u protivnom organizator zadržava pravo otkaza do 5 dana pred početak aranžmana,
• Postoji mogućnost ulazaka/izlaska i na usputnim stanicama na autoputu (u dogovoru sa vodičem i vozačem autobusa) koje nisu navedene u tabeli, ali isključivo na mestima predviđenim za stajanje (parking, pumpa, motel, restoran). Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama, kružnom toku ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ukrcaja/iskrcaja putnika.
• Pušenje u autobusu nije dozvoljeno.

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti , na dan uplate po zvaničnom srednjem kursu NBS-a. Obavezno proveriti kurs evra prilikom rezervacije i uplate.  Započeti način plaćanja se ne može menjati.

a)  UPLATA U CELOSTI (100% prilikom rezervacije)
– gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, American Express i Dina.

b) UPLATA DO POLASKA
40% akontacije prilikom rezervacije (sklapanja ugovora), ostatak aranžmana se iplaćuje u celosti najkasnije 15 dana pre putovanja.

c) ODLOŽENO PLAĆANJE
c.1) Čekovima građana
– 40% akontacije prilikom potpisivanja ugovora, ostatak aranžmana u jednakim mesečnim ratama, po obračunu na dan uplate, najkasnije do 25.12.2025. Dospeće rata je 15., 20. i 25. u mesecu. Čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
c.2) Platnim karticama
c.3 ) Administrativna zabrana
-40 % akontacije prilikom potpisivanja ugovora, ostatak aranžmana u jednakim mesečnim ratama, putem overene administrativne zabrane (formular korisniku izdaje organizator), najkasnije do 25.12.2025. Dospeće rata je 15.,20. i 25. u mesecu.